»Ne govorimo le o pomanjkanju IKT-strokovnjakov, temveč na splošno o digitalnih kompetencah na vseh delovnih mestih. Na obeh področjih smo v velikem zaostanku za drugimi državami.«
»Prav zato je sistematična uvedba predmeta računalništvo in informatika v vseh triadah osnovne šole in v vseh razredih splošnih srednjih šol nujna za dolgoročno zagotavljanje kadrovskega potenciala.«
»Sam razpis ni ločil med tem, ali imajo osebe, ki so upravičene do izobraževanja, nizke kompetence ali sploh nimajo teh kompetenc oziroma ali imajo osebe že napredne digitalne kompetence.«
»Ključno sporočilo za danes je, da se usposabljanja za starejše ne ustavljajo kot takšna, ampak da odpravljamo diskriminacijo in pripravljamo ukrepe, ki bodo vsem, ki se želijo udeležiti usposabljanj, to priložnost omogočili.«
»Danes uvajamo orodje, s katerim si bodo evropski učitelji in učiteljice lahko ustvarili sliko - selfie - o tem, kako uporabljajo tehnologijo, ter dobili nasvete, kako izpopolniti svoje spretnosti. Za Evropsko komisijo je pomembno, da jih podpiramo pri njihovem vseživljenjskem učenju.«
»Glede na dejstvo, da smo v prehodu v četrto industrijsko revolucijo, ko se digitalizira ves svet, digitalizacija pomeni ohranjanje ali pridobivanje konkurenčnosti podjetij.«
»Ne dvomim, da je večina šol dobro opremljena z napravami in širokopasovnimi internetnimi dostopi, dvomim pa, koliko lahko pričakujemo od učiteljev, ki jim je naloženo, naj poleg ostalega dela pri predmetih razvijajo še digitalne kompetence otrok.«
»5G lahko spremeni cela mesta. Pametna mesta so mesta, katerih omrežja, na primer prometna, komunalna in energetska, vključno z osvetljavo, so opremljena z napredno povezljivostjo, ki olajša njihovo upravljanje, njihova uporaba in izkoristek pa sta veliko bolj trajnostna, učinkovitejša in varnejša.«